• Memory&Documentation WG

Re: Re: Re: Contribuiçõesàmemória do Fórum de TVs

de la part de rita@... on 10/07/2009 06:10
Gosto do projeto como um todo
Acho que chegamos a uma integração
Para essa história, há bons materiais de 2003 pra recolher, ainda nos
primordios  compartilhados. Bom momento pra juntar tudo.
bjsss

Citando Bia Barbosa <bia_barbosa@...>:

> Thank you for the help, Pacor. Using the search tool I could find
> some of the videos from Belem, but not all of them.
>
> But it is not a problem. I just think we need to build a
> colaborative way to manage the website, that could be apropriate by
> any video producer group, anywhere, interested in contribute to the
> WSFTV.
>
> I hope we can find this path together, as well as we can garantee a
> broad recovery process of the history of TV Forum.
>
> Baccio,
> Bia

> [...]

Revenir à la vue par date: par fil or A plat