• Communication commission discussion

  • [EN-PT] ComCom Documents to IC / Documentos da ComCom para o CI

    from fsmsite on Sep 16, 2008 09:44 PM
    (português abaixo)

    Colleagues,

    We're building a document kit for the IC meeting next week in
    Copenhagen.

    We're making the documents available in
    http://openfsm.net/projects/wsfic_fsmci

    If the Communication Commission wants to make any document available,
    please send to fsmsite@... (it could be document
    file or internet link)

    Thanks in advance,

    -----------------------

    Colegas,

    Estamos construindo um kit de documentos para a reunião do CI, que vai
    acontecer na próxima semana em Copenhagen.

    Estamos disponibilizando todos os documentos necessários para a
    discussão nesta página: http://openfsm.net/projects/wsfic_fsmci

    Se a Comissão de Comunicação quiser disponibilizar qualquer documento,
    por favor envie para fsmsite@... (pode ser o
    arquivo do documento ou um link na internet)

    Muito obrigado,

    Thiago Benicchio
    World Social Forum Office - Sao Paulo, Brazil
    +55-11-3258-8914
    skype user: benicchio

    Thread Outline:
  • Re: [EN-PT] ComCom Documents to IC / Documentos da ComCom para o CI

    from biabarbosa on Sep 17, 2008 08:35 AM
    Oi Thiago e pessoal,

    Acho fundamental o documento final sobre os projetos de cobertura compartilhada estar neste kit.

    Beijo grande,
    Bia

[...]

    http://br.new.mail.yahoo.com/addresses

    • Re: [EN-PT] ComCom Documents to IC / Documentos da ComCom para o CI

      from fsmsite on Sep 17, 2008 03:33 PM
      Bia said:

      "Hi Thiago and people,
      I think it's important to have the final documents concerning the shared
      media coverage in this kit"

      Thiago's answer:

      Bia, and where can I find the final version of this document(s)? Can you
      send me the links or the files?

      Bia,

      e onde posso encontrar esse(s) documento(s)? Pode me mandar os links ou
      os arquivos?

      best,