• Communication commission discussion

Re: Re: [Communication commission discussion] Re: [Communication commission discussion] [EN-PT] leaving the office - letter about WSF Com / saindo do escritório - carta sobre a comunicação do FSM

from antonio pacor on May 22, 2009 11:53 AM
Ciao Thiago,
thanks for your help and .... dont desappear..... we need your efforce
for the future.
Grazie di tutto vecchio, credo che in un modo o nell'altro
l'esperienza del nostro lavoro collettivo non abbia eguali.
un abbraccio
antonio

2009/5/21 Norma Fernandez <normafer2003@...>:

> Añado mi saludo a Thiago y la invitación a continuar participando en los chats. Y a propósito de ello, ¿cuándo los retomamos? hay mucho por decidir, sobre todo lo del reemplazo de Thiago, la página web, etc. Nos corre el tiempo, pongan fecha.
>                                Norma

Return to date view: threaded or flat